Vragen/FAQ

Inschrijvingen (13)

Mijn kind heeft een andere achternaam dan ik (de ouder/verzorger die het kind inschrijft), wat moet ik in het inschrijfsysteem invullen?

In dit geval mag u bij het invullen van de naam en leeftijd i.p.v. alleen de voornaam ook de achternaam van het kind invullen. Dit doet u dan per activiteit en per kind elke keer. U vult bij uw eigen gegevens nog wel gewoon uw eigen achternaam in. Wij zorgen ervoor dat uw kind met de achternaam van uw kind op de lijst staat en niet met de achternaam van de inschrijvende ouder/verzorger.

Ik snap niet hoe het inschrijfformulier op de website werkt of heb er vragen over, kan ik hier ondersteuning bij krijgen?

U kunt voor vragen over het inschrijfformulier of bij eventuele fouten/(ver)storingen via het contactformulier contact opnemen met onze webmaster, hij kan u uitleg geven over het nieuwe inschrijfformulier en eventuele vragen beantwoorden.

Kijk eerst eventueel in de handleiding voor het inschrijven via het nieuwe inschrijfssysteem, hierin staan instructies voor het inschrijven m.b.v. het systeem.

U kunt ook onderstaande video instructie bekijken:

Wat zijn de manieren om te betalen voor de activiteiten tijdens de early-bird inschrijf periode?

U kunt tijdens deze periode alleen via iDEAL betalen.

U kunt via iDEAL betalen door op de website voor het inschrijven alle stappen te doorlopen en bij de betaling te kiezen voor iDEAL.

Na afloop zult u uw e-tickets ontvangen.

Wat zijn de manieren om te betalen voor de activiteiten bij het na-inschrijven?

Bij de na-inschrijvingen is het mogelijk om zowel contant als bij de grotere activiteiten per pin te betalen. Zie het programma overzicht om te zien waar pinnen mogelijk is.

Moet mijn kind uit Drunen komen om mee te mogen doen met de JVV week?

Alle kinderen mogen mee doen aan onze JVV week, daarvoor is het niet nodig om uit Drunen te komen of om in Drunen op school te zitten.
Bij het inschrijven wordt er wel gevraagd om de woonplaats, maar dat betekend niet dat uw kind niet mag deelnemen als hij/zij niet uit Drunen komt.

We vinden het juist leuk als er ook kinderen vanuit de omgeving van Drunen mee doen met onze Jeugd Vakantie Vreugd week, want hoe meer kinderen mee doen, hoe gezelliger het is.

Ik ben vergeten in te schrijven, kan mijn kind alsnog deelnemen?

Ja, dit is uiteraard nog steeds mogelijk. Zodra de online inschrijvingen voorbij zijn kan uw kind deelnemen voor €3,50 per activiteit deelnemen. Dit doet u door uw kind in te schrijven bij de inschrijftafel. Dit is €12,50 voor het Bos en Duin avontuur. Let wel op dat sommige activiteiten vol kunnen zitten, kijk op onze programma pagina om te zien of een activiteit nog plaats heeft. Op deze pagina vind u ook bij welke activiteiten u eventueel met pin kunt betalen.

Ik kan onverwacht niet voor één of meerdere activiteiten, kan ik mijn geld nog terug krijgen?

Dit is helaas niet meer mogelijk na de inschrijfperiode, omdat dan alles al verwerkt is. Tijdens de inschrijfperiode wordt dit per situatie bekeken, in de meeste gevallen is dit uiteraard wel mogelijk.

Mocht u vragen hebben of het in uw situatie zeker willen weten, neem dan contact met ons op. Ook bij bijzondere omstandigheden raden wij dit aan, ook als de inschrijfperiode al voorbij is.

Is de inschrijf website en het betalen met iDEAL veilig?

Ja, deze pagina’s zijn allebei veilig. Wij vinden het vanuit Jeugd Vakantie Vreugd uiteraard ontzettend belangrijk dat alle door u ingevulde gegevens alleen binnen JVV gebruikt zullen worden. Daarom hebben we de inschrijfpagina beveiligd. Dit kunt u zien aan het groene slotje dat links van de URL in de adresbalk staat (in sommige browsers is deze helaas niet groen) en aan het feit dat de URL begint met https:// (wel in elke browser). De betalingen via iDEAL verlopen via een externe partij die hierin gespecialiseerd is (Mollie), ook deze partij gebruikt uiteraard alle beveiligingen zodat uw data en gegevens veilig aankomen en behandeld worden.

Ik had al tickets ontvangen maar krijg nu een nieuwe mail met (een) ticket(s)

Als u een bestelling heeft gedaan dan ontvangt u automatisch de ticket(s) vanuit het systeem. Het kan zijn dat ons iets opvalt, dat bijvoorbeeld twee keer dezelfde deelnemer ingevuld is of dat er iets anders niet klopt. Dan passen wij dit aan en sturen we de ticket(s) opnieuw. De nieuwe ticket(s) zal/zullen altijd alleen maar de aangepast ticket(s) zijn, dus gooi de oude mail met tickets niet weg(!) Had u de tickets al geprint? Dan is de barcode in de meeste gevallen nog gelijk, dus kunt u dezelfde ticket gebruiken. Wij zouden echter wel willen vragen om alsnog de nieuwe te printen, dit zodat de ticket overeenkomt met onze lijsten bij de inschrijftafel (voor als er geen barcode scanner bij die activiteit aanwezig is).

Ik heb meerdere inschrijvingen gedaan, waar is mijn tweede inschrijving heen?

Als u meerdere inschrijvingen heeft gedaan, bijvoorbeeld voor beide kinderen apart of één extra ticket, dan kan het voor komen dat wij de bestelling samen voegen met uw eerste bestelling. Hierdoor heeft u in één bestelling al uw activiteiten staan. Dit is gemakkelijk voor uw en ons voor overzicht.

Ik heb het boekje van JVV ontvangen, maar waar is het inschrijfformulier heen? Kan ik nog wel contant betalen?

Omdat vrijwel alle inschrijvingen op dit moment via de website wordt gedaan, hebben we het inschrijfformulier uit het boekje gehaald. Helaas is contant betalen dit jaar ook niet meer mogelijk tijdens het online inschrijven. Wilt u contant betalen dan kunt u dat alleen bij de activiteiten zelf.

Een activiteit waarin mijn kind deel wil nemen zit vol, zijn er nog mogelijkheden om alsnog mee te doen?

Helaas is vol bij de meeste activiteiten ook echt vol. Als de activiteit vol zit, dan kunt u uzelf nog wel op de wachtlijst plaatsen. Mocht er dan een plaats vrij komen dan nemen we contact met u op. 

Waarom moet ik aan een aantal andere activiteiten mee doen om deel te mogen doen met JumpXL en/of de Jubileumactiviteit

De activiteiten JumpXL en de Jubileumactiviteit kosten ons als stichting veel geld, daarom is de toegangsprijs bij die activiteiten ook wat hoger dan de standaard tarieven. Alsnog is het nog steeds veel goedkoper om naar deze activiteit te gaan met onze stichting.

We willen de activiteiten graag toegankelijk maken voor zoveel mogelijk deelnemers en in het verleden hebben we helaas gemerkt dat er kinderen zijn die alleen deelnemen aan bijvoorbeeld JumpXL en zo de plaats in nemen van een deelnemer die ook aan de rest van onze week mee doet. Om dit te voorkomen hebben wij er helaas voor moeten kiezen dat deelnemers aan minstens één andere activiteit mee moeten doen om aan JumpXL mee te mogen doen en aan 2 activiteiten voor de Jubileumactiviteit. Een activiteit die al voor JumpXL meetelt, telt niet mee voor de jubileumactiviteit. Om aan beide mee te doen zijn dus minimaal 3 activiteiten nodig.

Onze excuses voor eventueel ongemak wat hierdoor veroorzaakt wordt.

Overige vragen (4)

Ik wil graag een foto vanuit het foto album downloaden, hoe kan ik dit doen?

Ga naar het foto album en ga vervolgens naar de foto die u wilt downloaden. Klik op de foto zelf en daarna met de rechtermuisknop op de foto. Kies vervolgens in het menu dat dan verschijnt “Afbeelding opslaan als…” en kies de door u gewenste locatie voor het opslaan van de afbeelding.

Houd er rekening mee dat u de foto alleen mag gebruiken voor privé doeleinden. Deze mogen niet zonder schriftelijke toestemming van de stichting Jeugd Vakantie Vreugd Drunen worden verspreid of gebruikt voor andere doeleinden buiten het privé gebruik.

Waarom staan er advertenties op alle pagina’s?

Om onze week te organiseren zijn wij afhankelijk van sponsoren en adverteerders. Advertenties staan natuurlijk altijd al in ons boekje en e-tickets, maar sinds dit jaar ook op onze website. Hoe meer bedrijven/organisaties bij ons adverteren hoe meer activiteiten we kunnen organiseren en hoe leuker de activiteiten zullen gaan zijn.

Heeft u interesse om te adverteren? Kijk dan hier voor meer informatie.

Zijn er dit jaar ook prijzen te winnen?

Helaas zullen we dit jaar geen loterij en prijsuitreiking hebben, hierdoor zullen er ook geen prijzen te winnen zijn in onze week. We kunnen tijdens de prijsuitreiking geen onderlinge afstand van 1,5 meter garanderen waardoor we het door laten gaan van de uitreiking niet verantwoord vinden. We hopen op uw begrip en zullen in 2021 zeker weer een loterij en prijsuitreiking organiseren.

Waarom heeft mijn kind geen lot gekregen na een activiteit?

Helaas zullen we dit jaar geen loterij en prijsuitreiking hebben. We kunnen tijdens de prijsuitreiking geen onderlinge afstand van 1,5 meter garanderen waardoor we het door laten gaan van de uitreiking niet verantwoord vinden. We hopen op uw begrip en zullen in 2021 zeker weer een loterij en prijsuitreiking organiseren.

Activiteiten (5)

Ik wil graag als vrijwilliger meehelpen, waar kan ik me aanmelden?

We vinden het heel erg leuk als u ons mee komt helpen als vrijwilliger. Zonder vrijwilligers kan Jeugd Vakantie Vreugd namelijk niet doorgaan. Inschrijven als vrijwilliger kan via het vrijwilligers aanmeldformulier of door te mailen naar vrijwilligers@jvvdrunen.nl.

Ik heb een vraag over een activiteit, bij wie kan ik terecht?

Als u een specifieke vraag over een activiteit heeft dan kunt u contact opnemen met de hoofdleiding van de desbetreffende activiteit. Dit kunt u telefonisch doen via het telefoonnummer dat in het boekje vermeld staat of u kunt contact opnemen via het contactformulier hoofdleiding.

De telefoonnummers staan i.v.m. privacy niet op onze website vermeld en u kunt ze ook alleen in het boekje vinden.

Heeft u een algemene vraag over Stichting Jeugd Vakantie Vreugd Drunen, neem dan contact op met het bestuur via het contactformulier.

Waarom zijn al mijn e-tickets van vorig jaar niet meer te zien?

Deze tickets zijn verlopen en ze zijn dit jaar niet meer te gebruiken, daarom zijn ze door ons uit het systeem gehaald. Hierdoor kan er geen verwarring ontstaan.
Dit jaar zullen er uiteraard nieuwe e-tickets verkocht gaan worden.

Waarom is JumpXL duurder dan de andere activiteiten

JumpXL is voor ons als stichting een dure activiteit. Om hier zoveel mogelijk kinderen aan deel te kunnen laten nemen moesten we helaas de prijs voor deze activiteit verhogen. We hopen op uw begrip hiervoor.

Waarom staat Bos en Duin in de prijslijst maar niet in het programma?

Helaas hebben we nog geen vergunning voor het Bos en Duin avontuur, zodra we die hebben zullen we de inschrijvingen hiervoor open zetten, krijgen we die niet dan verdwijnt Bos en Duin uit de prijslijst.