Vragen/FAQ

Inschrijvingen (11)

Mijn kind heeft een andere achternaam dan ik (de ouder/verzorger die het kind inschrijft), wat moet ik in het inschrijfsysteem invullen?

In dit geval mag u bij het invullen van de naam en leeftijd i.p.v. alleen de voornaam ook de achternaam van het kind invullen. Dit doet u dan per activiteit en per kind elke keer. U vult bij uw eigen gegevens nog wel gewoon uw eigen achternaam in. Wij zorgen ervoor dat uw kind met de achternaam van uw kind op de lijst staat en niet met de achternaam van de inschrijvende ouder/verzorger.

Ik snap niet hoe het inschrijfformulier op de website werkt of heb er vragen over, kan ik hier ondersteuning bij krijgen?

U kunt voor vragen over het inschrijfformulier of bij eventuele fouten/(ver)storingen via het contactformulier contact opnemen met onze webmaster, hij kan u uitleg geven over het nieuwe inschrijfformulier en eventuele vragen beantwoorden.

Kijk eerst eventueel in de handleiding voor het inschrijven via het nieuwe inschrijfssysteem, hierin staan instructies voor het inschrijven m.b.v. het systeem. U kunt ook via de knop rechts onderin uw scherm (niet via de mobiele website) contact opnemen met ons. Als er “chat nu” staat dan zijn we online voor directe ondersteuning.

Wat zijn de manieren om te betalen voor de activiteiten tijdens de early-bird inschrijf periode?

U kunt tijdens deze periode zowel via iDEAL als contant betalen.

U kunt via iDEAL betalen door op de website voor het inschrijven alle stappen te doorlopen en bij de betaling te kiezen voor iDEAL.

U kunt de activiteiten contant afrekenen door middel van het inschrijfformulier dat u van onze website kunt downloaden. Vul het formulier in en lever hem met het geld in op één van de in het boekje vermelde adressen.

Bij beide manieren zult u na afloop uw e-tickets ontvangen.

Wat zijn de manieren om te betalen voor de activiteiten bij het na-inschrijven?

Bij het na inschrijven ter plaatse is het helaas alleen maar mogelijk om contant te betalen. Na-inschrijvingen kosten €3,50 per activiteit per persoon en de betaling dient bij de activiteit zelf direct te worden voldaan.

We verzoeken u om bij de activiteit zelf het bedrag gepast te betalen om het voor u en voor ons zo makkelijk mogelijk te maken en om uw kind zo snel mogelijk aan de activiteit te kunnen laten deelnemen.

Moet mijn kind uit Drunen komen om mee te mogen doen met de JVV week?

Alle kinderen mogen mee doen aan onze JVV week, daarvoor is het niet nodig om uit Drunen te komen of om in Drunen op school te zitten.
Bij het inschrijven wordt er wel gevraagd om de woonplaats, maar dat betekend niet dat uw kind niet mag deelnemen als hij/zij niet uit Drunen komt.

We vinden het juist leuk als er ook kinderen vanuit de omgeving van Drunen mee doen met onze Jeugd Vakantie Vreugd week, want hoe meer kinderen mee doen, hoe gezelliger het is.

Ik ben vergeten in te schrijven, kan mijn kind alsnog deelnemen?

Ja, dit is uiteraard nog steeds mogelijk. Zodra de online inschrijvingen voorbij zijn kan uw kind deelnemen voor €3,50 per activiteit deelnemen. Dit doet u door uw kind in te schrijven bij de inschrijftafel. Dit is €12,50 voor het Bos en Duin avontuur.

Ik kan onverwacht niet voor één of meerdere activiteiten, kan ik mijn geld nog terug krijgen?

Dit is helaas niet meer mogelijk na de inschrijfperiode, omdat dan alles al verwerkt is. Tijdens de inschrijfperiode wordt dit per situatie bekeken, in de meeste gevallen is dit uiteraard wel mogelijk.

Mocht u vragen hebben of het in uw situatie zeker willen weten, neem dan contact met ons op. Ook bij bijzondere omstandigheden raden wij dit aan, ook als de inschrijfperiode al voorbij is.

Is de inschrijf website en het betalen met iDEAL veilig?

Ja, deze pagina’s zijn allebei veilig. Wij vinden het vanuit Jeugd Vakantie Vreugd uiteraard ontzettend belangrijk dat alle door u ingevulde gegevens alleen binnen JVV gebruikt zullen worden. Daarom hebben we de inschrijfpagina beveiligd. Dit kunt u zien aan het groene slotje dat links van de URL in de adresbalk staat (in sommige browsers is deze helaas niet groen) en aan het feit dat de URL begint met https:// (wel in elke browser). De betalingen via iDEAL verlopen via een externe partij die hierin gespecialiseerd is (Mollie), ook deze partij gebruikt uiteraard alle beveiligingen zodat uw data en gegevens veilig aankomen en behandeld worden.

Ik had al tickets ontvangen maar krijg nu een nieuwe mail met (een) ticket(s)

Als u een bestelling heeft gedaan dan ontvangt u automatisch de ticket(s) vanuit het systeem. Het kan zijn dat ons iets opvalt, dat bijvoorbeeld twee keer dezelfde deelnemer ingevuld is of dat er iets anders niet klopt. Dan passen wij dit aan en sturen we de ticket(s) opnieuw. De nieuwe ticket(s) zal/zullen altijd alleen maar de aangepast ticket(s) zijn, dus gooi de oude mail met tickets niet weg(!) Had u de tickets al geprint? Dan is de barcode in de meeste gevallen nog gelijk, dus kunt u dezelfde ticket gebruiken. Wij zouden echter wel willen vragen om alsnog de nieuwe te printen, dit zodat de ticket overeenkomt met onze lijsten bij de inschrijftafel (voor als er geen barcode scanner bij die activiteit aanwezig is).

Ik heb meerdere inschrijvingen gedaan, waar is mijn tweede inschrijving heen?

Als u meerdere inschrijvingen heeft gedaan, bijvoorbeeld voor beide kinderen apart of één extra ticket, dan kan het voor komen dat wij de bestelling samen voegen met uw eerste bestelling. Hierdoor heeft u in één bestelling al uw activiteiten staan. Dit is gemakkelijk voor uw en ons voor overzicht.

Ik heb het boekje van JVV ontvangen, maar waar is het inschrijfformulier heen? Kan ik nog wel contant betalen?

Omdat het overgrote deel van de inschrijvingen op dit moment via de website wordt gedaan, hebben we het inschrijfformulier uit het boekje gehaald. U kunt nog wel contant betalen. Dit kunt u doen door het contante inschrijfformulier van onze website te downloaden. Zodra de inschrijfperiode geopend is, zult u hierover meer informatie vinden op de inschrijfpagina.

Overige vragen (3)

Ik hoorde dat er prijzen gewonnen kunnen worden, wanneer weet ik of mijn kind prijs heeft?

Dit wordt bekend gemaakt tijdens de prijsuitreiking op zaterdag 18 augustus 2018. Deze zal plaats gaan vinden bij Wijnand van Delft vanaf 18:30. Hier worden ook de winnende loterij loten bekend gemaakt.

Als u hier niet aanwezig kunt zijn dan zullen wij op zondag 19 augustus de prijzen op de opgegeven adressen afgeven (mits u in Drunen woont). Bent u die dag niet thuis dan kunt u met de webmaster een afspraak maken om de prijs op te halen.

Ik wil graag een foto vanuit het foto album downloaden, hoe kan ik dit doen?

Ga naar het foto album en ga vervolgens naar de foto die u wilt downloaden. Klik op de foto zelf en daarna met de rechtermuisknop op de foto. Kies vervolgens in het menu dat dan verschijnt “Afbeelding opslaan als…” en kies de door u gewenste locatie voor het opslaan van de afbeelding.

Houd er rekening mee dat u de foto alleen mag gebruiken voor privé doeleinden. Deze mogen niet zonder schriftelijke toestemming van de stichting Jeugd Vakantie Vreugd Drunen worden verspreid of gebruikt voor andere doeleinden buiten het privé gebruik.

Aan het einde van de activiteit heeft mijn kind een lot ontvangen, wat kan ik hiermee?

Ook dit jaar organiseert Jeugd Vakantie Vreugd Drunen een gratis loterij voor alle deelnemende kinderen aan de JVV week. Na afloop van de activiteit krijgt iedere deelnemer een lot en tijdens onze uitreiking worden de winnende lootjes getrokken. We kunnen garanderen dat de hoofdprijzen het waard zijn om voor naar de trekking te komen. De uitreiking zal zaterdag 18 augustus 2018 plaatsvinden vanaf 18:30 bij Weijnand van Delft.

Kijk voor meer informatie over deze loterij op de loterij pagina, stuur een berichtje via facebook of neem je contact op met de webmaster.

Activiteiten (3)

Ik wil graag als vrijwilliger meehelpen, waar kan ik me aanmelden?

We vinden het heel erg leuk als u ons mee komt helpen als vrijwilliger. Zonder vrijwilligers kan Jeugd Vakantie Vreugd namelijk niet doorgaan. Inschrijven als vrijwilliger kan via het vrijwilligers aanmeldformulier of door te mailen naar vrijwilligers@jvvdrunen.nl.

Ik heb een vraag over een activiteit, bij wie kan ik terecht?

Als u een specifieke vraag over een activiteit heeft dan kunt u contact opnemen met de hoofdleiding van de desbetreffende activiteit. Dit kunt u telefonisch doen via het telefoonnummer dat in het boekje vermeld staat of u kunt contact opnemen via het contactformulier hoofdleiding.

De telefoonnummers staan i.v.m. privacy niet op onze website vermeld en u kunt ze ook alleen in het boekje vinden.

Heeft u een algemene vraag over Stichting Jeugd Vakantie Vreugd Drunen, neem dan contact op met het bestuur via het contactformulier.

Waarom zijn al mijn e-tickets van vorig jaar niet meer te zien?

Deze tickets zijn verlopen en ze zijn dit jaar niet meer te gebruiken, daarom zijn ze door ons uit het systeem gehaald. Hierdoor kan er geen verwarring ontstaan.
Dit jaar zullen er uiteraard nieuwe e-tickets verkocht gaan worden.